Intelektualne (kognitivne) vještine:
Nakon uspješno svladanog predmeta, student će moći:
Znanje:
- definirati modele izvođenja i modele ocjene dokaza u kaznenom postupku;
- ponoviti razlike u uređenju dokaznog prava u kaznenopravnim porecima izabranih država;
- označiti način na koji se račun vjerojatnoće koristi u ocjeni dokaza u kaznenom postupku;
- imenovati značaj dokaznih zabrana u kaznenom postupku;
Razumijevanje:
- diskutirati o perspektivama razvoja dokaznog prava;
- objasniti razlike u uređenju dokaznog prava u kaznenopravnim porecima izabranih država;
- opisati način na koji se račun vjerojatnoće koristi u ocjeni dokaza u kaznenom postupku;
- prepoznati značaj dokaznih zabrana u kaznenom postupku.
Primjena:
- interpretirati pozitivnopravne odredbe o suvremenim dokaznim sredstvima sukladno procesnim principima i jamstvima prava okrivljenikove obrane;
- rasporediti pojedine vrste dokaza sukladno njihovoj važnosti u modernom dokaznom pravu;
- primijeniti znanje o suvremenom dokaznom pravu na odluke hrvatskih kaznenih sudova;
- ilustrirati odnos između izvornih i deriviranih dokaza.
Analiza:
- povezati razvoj suvremenog dokaznog prava s potrebom suzbijanja posebno opasnih oblika modernog kriminaliteta;
- razlikovati pouzdanost izvornih i deriviranih dokaza;
- analizirati odredbe hrvatskog dokaznog prava u kaznenom postupku kroz prizmu razvoja suvremenog dokaznog prava;
- razlikovati uređenje dokaznog prava u pozitivnopravnim sustavima izabranih država;
- izdvojiti glavne tendencije u razvoju suvremenog dokaznog prava
Sinteza:
- formulirati zaključke o značaju pojedinih vrsta dokaza za suvremeno dokazno pravo;
- pripremiti izlaganje o analizi pojedinog dokaznog problema u praksi hrvatskih instancijskih sudova;
- upravljati raspravom u razredu povodom analiziranog problema;
- osmisliti potencijalne putove razvoja dokaznog prava u kaznenom postupku u budućnosti
Evaluacija:
- vrednovati stupanj usklađenosti hrvatskog dokaznog prava sa suvremenim tendencijama u dokaznom pravu;
- preporučiti izmjenu pojedinih odredbi hrvatskog kaznenog procesnog prava vezanih za dokaze i dokazivanje;
- preispitati opravdanost suvremenih tendencija u razvoju dokaznog prava i njihovu sukladnost s temeljnim procesnim načelima i jamstvima okrivljenikove obrane u kaznenom postupku
Praktične i generičke vještine:
Nakon uspješno savladanog predmeta student će moći razumjeti osnovne tendencije u razvoju suvremenog dokaznog prava. Bit će sposoban interpretirati nacionalno kazneno pravo sukladno tim tendencijama, te kritički analizirati odluke domaćih instancijskih sudova koje se odnose na dokaze i dokazivanje u kaznenom postupku.
Kroz učenje student će se osposobiti i za javnu prezentaciju usvojenih znanja, jasno i strukturirano obrazlaganje svojih stajališta, razvijat će komunikacijske vještine i sudjelovati u radu tima.
Povezivanje ishoda učenja i provjere znanja:
Praćenje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i oblici provjere znanja
Znanje se provjerava tijekom nastave te na pisanom i usmenom dijelu ispita.
Tijekom nastave potiče se aktivno sudjelovanje studenata kroz diskusiju te prikaz slučajeva iz prakse. Kroz interakciju nastavnika i studenta ocjenjuje se sposobnost studenta da objasni važnost dokaznog prava za suzbijanje posebno opasnih oblika modernog kriminaliteta. Kroz analizu zakonodavstva ocjenjuje se sposobnost studenta da usporedi razvoj hrvatskog dokaznog prava sa suvremenim tendencijama u razvoju dokaznog prava u kaznenom postupku. Kroz raspravu o primjerima iz prakse ocjenjuje se sposobnost studenta da stečena teorijska znanja primijeni pri rješavanju slučajeva iz prakse.
Pisani dio ispita je ispit znanja i pravne analize.
Na usmenom dijelu ispita, kroz razgovor sa studentom, ocjenjuje se njegova sposobnost da izdvoji glavne tendencije u razvoju suvremenog dokaznog prava, te zaključiti o važnosti dokaznog prava za suzbijanje suvremenog kriminaliteta.
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija
U fazi pripreme nastavnog programa, kvaliteta se prati kroz usporedbu sa sličnim programima koji se izvode na drugim fakultetima (benchmarking).
U fazi izvedbe nastavnog programa kvaliteta se kontrolira praćenjem pohađanja nastave, te praćenjem reakcije studenata. Studenti se u svakom trenutku mogu obratiti nastavniku osobno ili putem elektronske pošte.
Nakon izvedbe nastavnog programa kvaliteta se kontrolira praćenjem rezultata ispita, anketom i kontaktom sa studentima nakon stjecanja diplome. Pri praćenju rezultata ispita gleda se jesu li studenti usvojili znanja i vještine koje se stječu predmetom. Nakon izvedbe programa studente se anketira o kvaliteti izvođenja nastave. Rezultati ankete uzimaju se u obzir pri mogućim izmjenama nastavnog programa i metoda izvođenja nastave.
Obveze studenata
Nastava se izvodi u obliku predavanja i diskusija, prikazu slučajeva iz prakse. Težište je na spajanju teorijskih razmatranja i praktičnog rješavanja slučajeva iz nadležnosti instancijskih sudova u našem i stranom kaznenom postupku.
Ispit se polaže u pisanom i usmenom obliku. Pisani dio se sastoji od ispita znanja kroz pitanja koja zahtijevaju poznavanje gradiva i sposobnost pravne analize.